loading...
ミ★ミلاچیــــــــــــــنミ★ミ
DUYĞU بازدید : 2194 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (78)

 

مــن عــاشق امــروزم...


دیروز را که نمیتوانم جان دوباره ببخشم


برای همیشه دیروزم گذشته است، تمام شده است


 همه ناکامیها،شادیها،پیروزیهای دیروزم از بین رفته اند


 چه ناتوانم که نمی توانم به دیروزم برگردم


رفت که رفت همه ی گذشته ام، اما امیدی هست


از دیروزم درس می گیرم، تا امروزم را بسازم


مــن عــاشق امــروزم...


امروز،همین حالا،این لحظه، نمیگذارم فردا نگرانم کند


شاید هیچ وقت فردایی نداشته باشم


شادیها، موفقیتها،لبخندهای فردا نباید ذوق زده ام کند


مشکلات، نا امیدیها و اشکهای فردا که از راه نرسیده تا نگرانش شوم


مــن عـاشق امــروزم...


تنها هدیه خداوند... امروز بهترین لباسم را میپوشم


بهترین عطرم را میزنم...


 تا فرصت دارم هر چه دوستت دارم نگفته دارم خرج میکنم؛


حتما برای عزیزانم گل میخرم


کتابهای نخوانده ام را می خوانم


برای دیدن رنگین کمان ﺧﻮﺑﻲ ﻫﺎ عجله میکنم


از بوییدن گلها خود را سر مست میکنم


بهترین خویشتن خویش را عرضه میکنم


والاترین اخلاقم،استعدادم،شکوهم...


 مـن عــاشق امــروزم...


 

چقدر کار برای امروز دارم، باید امروزم را زندگی کنم...


برچسب ها من عاشق امروزم... ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عشق خسته در تاریخ 1393/10/04 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

سلام ...
ممنونم که منو همیشه قابل میدونید و بهم سر میزنید و مطلب میگذارید برام


بازم پیشم بیایید .....
پاسخ : سلام
خواهش میکنم ،ممنون

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/09/24 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

ذش فخ ئشد یشق قخخاث فشذهشف حثداشدشئ

.

.

.

.

سخنی گهربار از یکی از دانشمندان فقط بنده خدا یادش رفته بود Alt Shift رو بزنه
پاسخ : هههه جالبه

این نظر توسط ●๋•Mαɳια●๋● در تاریخ 1393/09/22 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

به جز اینکه امام حسین در عاشورا شهید شده است

عاشورا نیز در تاریخ شهید شده است.

و پیام اصلی عاشورا(عدالت) نیز فراموش شده است.

پس در هر عاشورایی دو شهید موجود است و بر هر شهیدی نوحه ای واجب.
پاسخ : چه خوب می شد اگر ، اطلاعات را با عقل اشتباه نمی گرفتیم و عشق را با هوس
و حقیقت را با واقعیت و حلال را با حرام و دنیا را با عقبی و رحمان را با شیطان . .

این نظر توسط صدف در تاریخ 1393/09/21 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

همه به شما میگویند روز خوبی داشته باشید :
ولی من به شما میگویم روز خوبی رابرای خودتان خلق کنید!
به فکرآمدن روزهای خوب نباشید آنها نخواهند آمد ... به فکر ساختن باشید...روزهای خوب رابایدساخت .
آرزو میکنم بهترین معمار روزهای قشنگ پاییزیتون باشید
پاسخ : لایک گلم

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/09/20 و 9:32 دقیقه ارسال شده است

مهم نیست که قشنگ نیستی...........قشنگ اینه که مهم نیستی
پاسخ : سکوت استدلالی است که معانی دیگری را به دوش می‌کشد

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/09/20 و 9:30 دقیقه ارسال شده است

ﻟﻄﻔﺂ ﻫﺮ ﮐﯽ ﻫﺮ ﺍﯾﺮﺍﺩﯼ ﺩﺭ ﻣﻦ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﺑﮕﻪ
ﺗﺎ
.
.
.
.
.
.
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﺰﻧﻤﺶ ﮐﻪ ﺑﻤﯿﺮﻩ
ﻭﺍﻻ.....
ﻣﻦ ﭼﻪ ﺍﯾﺮﺍﺩﯼ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ؟!
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺑﯽ!
ﺗﺎﺯﻩ ﺍﯾﻨﻘﺪﻡ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ پذيرم!!!!!!!
والااااااااا
پاسخ : ما هرگز نمی‌توانیم از داشتن چیزی برای زندگی مطمئن شویم تا وقتی که برای آن مایل به مردن باشیم.

این نظر توسط عشق خسته در تاریخ 1393/09/16 و 11:42 دقیقه ارسال شده است

" با یک فنجان چای هم می شود مست شد "
" اگر به سلامتی تو باشد رفیق "
پاسخ : بسلامتی...

این نظر توسط مهران در تاریخ 1393/09/15 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

بی وفا جانان یولوندا جان گویان دیواندور
شاهیدیم بو مطلبه شمعه یانان پرواندور
شمع یولوندا یانماغا پروانه ایلر افتخار
شمع دیر بیچاره پروانه عجب دیواندور
پاسخ : یــــــاشا

این نظر توسط یه دوست در تاریخ 1393/09/15 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید
لطفا یه سر به وبم بزنین حتما
ممنون
پاسخ : سلام
چشم میام
ممنون

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/09/15 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

يه بار واسه يه بنده خدايي الگو شدم
.
.

.
کلا زندگيش با خاک يکســـــان شد
از اون به بعد ياد گرفتم واسه همه درس عبرت باشم !


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 4406
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 1,930
  • بازدید سال : 19,555
  • بازدید کلی : 424,198
  • ↘↙
    آدرس وبلاگ دیگرم
    در صورت تمایل دیدن فرمایید.